Daily drive MK7.5R s časem 10,01 sekundy na čtvrt míle! To je Ignite Performance.
Ecotune

Daily drive MK7.5R s časem 10,01 sekundy na čtvrt míle! To je Ignite Performance.

05 June, 2025
Daily drive MK7.5R s časem 10,01 sekundy na čtvrt míle! To je Ignite Performance.

Náš balíček Ecotune Stage 4 ECU/TCU se 4portovým turbodmychadlem G25-660 se ladí v Ignite Performance a přináší vynikající výsledky! Hned při prvním výjezdu dosáhl času 10,01 sekundy při rychlosti 220 km/h – a to má ještě spoustu potenciálu navíc!

 

Co k tomuto projektu říká Ignite!

🏁 Mise splněna! 🏁

Z každodenního vozu na vládce dragstripu: náš MK7.5 R pokořil 10ti sekundovou hranici!

Přemýšleli jste někdy, co se stane, když se spojí precizní inženýrství a vášeň pro výkon? My už to víme! Po čase 10,2 sekundy na čtvrt míle během soukromého testovacího dne @yamyam jsme se vrátili na Santa Pod Raceway a překonali vlastní rekord.

🚀 Nový osobní rekord: 10,01 sekundy při 220 km/h!

S ohromujícím časem 0–100 km/h za 2,4 sekundy náš MK7.5 R není jen rychlý – je to důkaz toho, co je možné, když se inovace spojí s odhodláním.

 

Co je naším „tajným receptem“?

Neobvyklá volba turbodmychadla

Těchto výjimečných výsledků dosahujeme s turbodmychadlem Garrett G25-660, jedním ze základních modelů od Garrettu. I když je neobvyklé zvolit menší turbo – zvlášť když náš kit zvládne i G35-1050 (stejné, jaké má rekordní Golf od Ecotune) – zaměřili jsme se na využití velmi efektivní objemové účinnosti nové čtyřportové hlavy válců. Ve spojení s výborným výkonem v středních otáčkách tohoto menšího turba jsme vytvořili konfiguraci, která maximálně využívá lepšího proudění vzduchu. Výsledkem je setup, který by podle nás nadchnul i samotné inženýry Volkswagenu.


Profesionální kalibrace

Seznam špičkových komponentů je k ničemu bez odborného doladění. Kvůli naší odvážné a netradiční volbě turba jsme strávili nespočet hodin s týmem Ecotune při ladění ECU a TCU, abychom dosáhli dokonalé souhry. Díky tomuto preciznímu doladění jsme z motoru vytěžili maximum a zároveň zajistili hladké řazení, což významně přispělo k našim rekordním časům.


Rekordní výkon

Auto nás překvapilo i mimo dragstrip – dosáhli jsme šíleného času 4,8 sekundy na 100–200 km/h! Ale možná bychom se neměli divit, když spolupracujeme s Ecotune – náš TTRS s palivem 99 RON zvládl 100–200 km/h za 5,8 s a téměř 2 roky držel titul nejrychlejšího v UK ve své kategorii. Nedávno byl překonán – ale to nevadí, překonal ho jiný zákazník Ecotune, takže jsme stále jedna rodina.

Víme, že s dalším snížením hmotnosti se tento Golf dostane do 9ti sekundové zóny. Ale už teď jsme nadšení z aktuálního výkonu a těšíme se na akci na trati v novém roce 😎.

 

Přidejte se k nám!

Zvažujete vylepšení svého vozu? Zajímá vás náš projekt? Napište nám – rádi si popovídáme!

 

Speciální poděkování

Obrovské díky našim přátelům z Ecotune za spolupráci na tomto úžasném projektu. Společně neposouváme hranice – my je předefinováváme. Nejde jen o výsledky, ale o tým, který nám umožňuje vytvářet podobné projekty i pro naše zákazníky.

 

Hlavní prvky stavby:

Motor a výkon:

Hlava válců:

✨ Čtyřportová konfigurace Ecotune

✨ Ventilový rozvod Supertech

✨ Ventilová sedla s tříúhlovým výbrusem

✨ Hlavové šrouby ARP

✨ ARP šrouby vačkových ložisek


Vyvážený spodek motoru:

✨ Písty JE

✨ Honované válce

✨ Ojnice BoostLine

✨ ARP šrouby ojnic, hlavních ložisek a ložisek vaček

✨ Ložiska Mahle Motorsport

✨ Upravený klikový hřídel od Ecotune

✨ Leštěný a vyvážený s upravenými hranami (zlepšení tlaku v klikové skříni)

✨ IABED těsnění zadního hlavního ložiska


Turbosystém:

✨ Ecotune G25-660 kit s čtyřportem

✨ Výfukové svody se stejnou délkou


Ladění ECU & TCU:

✨ Precizně doladěné pro maximální výkon


Palivový systém:

✨ Vstřikovače Bosch 980cc

✨ Kabeláž Ecotune

✨ Flex Fuel kit Ecotune

✨ Kompletní upgrade palivových vedení od nádrže až po motor

✨ Nízkotlaké palivové čerpadlo Ecotune MQB

✨ Vysokotlaké čerpadlo Ecotune MQB

✨ Upgrade řídicí jednotky LPFP s kabeláží


Pohon:

✨ TVS Stage 4 závodní spojka


Podvozek a ovladatelnost:

✨ Podvozkové tlumiče Bilstein EVO T1

✨ Hliníková ramena SuperPro

✨ Zadní stabilizátor SuperPro

✨ Silentbloky Powerflex na zadních příčných ramenech

✨ Powerflex úchyt motoru (“dogbone”)

Komponenty podvozku:

✨ Hliníkový pomocný rám z Audi S3

✨ 034 Street Mount úchyty motoru a převodovky


Brzdový systém:

Přední brzdy:

✨ Třmeny VBT z Aston Martinu (4-pístkové)

✨ Přední kotouče AP 362mm, dvoudílné

✨ Přední pancéřové hadičky HEL

 

Zadní brzdy:

✨ Zadní kotouče VBT 356mm

✨ Zadní pancéřové hadičky HEL

 

Brzdové destičky:

✨ Mintex MRM1801 – komplet vpředu i vzadu

 

Kola a pneumatiky:

✨ 18” disky s pneumatikami Michelin PS5 pro běžné ježdění

✨ DR2 slicky na okruh

 

Nemůžeme se dočkat, co bude dál!

Už plánujeme další dobrodružství – třeba se podíváme do 9 sekund? Sledujte nás a díky, že jste součástí téhle neuvěřitelné cesty! 🏎️💨