Náš balíček Ecotune Stage 4 ECU/TCU se 4portovým turbodmychadlem G25-660 se ladí v Ignite Performance a přináší vynikající výsledky! Hned při prvním výjezdu dosáhl času 10,01 sekundy při rychlosti 220 km/h – a to má ještě spoustu potenciálu navíc!
Co k tomuto projektu říká Ignite!
🏁 Mise splněna! 🏁
Z každodenního vozu na vládce dragstripu: náš MK7.5 R pokořil 10ti sekundovou hranici!
Přemýšleli jste někdy, co se stane, když se spojí precizní inženýrství a vášeň pro výkon? My už to víme! Po čase 10,2 sekundy na čtvrt míle během soukromého testovacího dne @yamyam jsme se vrátili na Santa Pod Raceway a překonali vlastní rekord.
🚀 Nový osobní rekord: 10,01 sekundy při 220 km/h!
S ohromujícím časem 0–100 km/h za 2,4 sekundy náš MK7.5 R není jen rychlý – je to důkaz toho, co je možné, když se inovace spojí s odhodláním.
Co je naším „tajným receptem“?
Neobvyklá volba turbodmychadla
Těchto výjimečných výsledků dosahujeme s turbodmychadlem Garrett G25-660, jedním ze základních modelů od Garrettu. I když je neobvyklé zvolit menší turbo – zvlášť když náš kit zvládne i G35-1050 (stejné, jaké má rekordní Golf od Ecotune) – zaměřili jsme se na využití velmi efektivní objemové účinnosti nové čtyřportové hlavy válců. Ve spojení s výborným výkonem v středních otáčkách tohoto menšího turba jsme vytvořili konfiguraci, která maximálně využívá lepšího proudění vzduchu. Výsledkem je setup, který by podle nás nadchnul i samotné inženýry Volkswagenu.
Profesionální kalibrace
Seznam špičkových komponentů je k ničemu bez odborného doladění. Kvůli naší odvážné a netradiční volbě turba jsme strávili nespočet hodin s týmem Ecotune při ladění ECU a TCU, abychom dosáhli dokonalé souhry. Díky tomuto preciznímu doladění jsme z motoru vytěžili maximum a zároveň zajistili hladké řazení, což významně přispělo k našim rekordním časům.
Rekordní výkon
Auto nás překvapilo i mimo dragstrip – dosáhli jsme šíleného času 4,8 sekundy na 100–200 km/h! Ale možná bychom se neměli divit, když spolupracujeme s Ecotune – náš TTRS s palivem 99 RON zvládl 100–200 km/h za 5,8 s a téměř 2 roky držel titul nejrychlejšího v UK ve své kategorii. Nedávno byl překonán – ale to nevadí, překonal ho jiný zákazník Ecotune, takže jsme stále jedna rodina.
Víme, že s dalším snížením hmotnosti se tento Golf dostane do 9ti sekundové zóny. Ale už teď jsme nadšení z aktuálního výkonu a těšíme se na akci na trati v novém roce 😎.
Přidejte se k nám!
Zvažujete vylepšení svého vozu? Zajímá vás náš projekt? Napište nám – rádi si popovídáme!
Speciální poděkování
Obrovské díky našim přátelům z Ecotune za spolupráci na tomto úžasném projektu. Společně neposouváme hranice – my je předefinováváme. Nejde jen o výsledky, ale o tým, který nám umožňuje vytvářet podobné projekty i pro naše zákazníky.
Hlavní prvky stavby:
Motor a výkon:
Hlava válců:
✨ Čtyřportová konfigurace Ecotune
✨ Ventilový rozvod Supertech
✨ Ventilová sedla s tříúhlovým výbrusem
✨ Hlavové šrouby ARP
✨ ARP šrouby vačkových ložisek
Vyvážený spodek motoru:
✨ Písty JE
✨ Honované válce
✨ Ojnice BoostLine
✨ ARP šrouby ojnic, hlavních ložisek a ložisek vaček
✨ Ložiska Mahle Motorsport
✨ Upravený klikový hřídel od Ecotune
✨ Leštěný a vyvážený s upravenými hranami (zlepšení tlaku v klikové skříni)
✨ IABED těsnění zadního hlavního ložiska
Turbosystém:
✨ Ecotune G25-660 kit s čtyřportem
✨ Výfukové svody se stejnou délkou
Ladění ECU & TCU:
✨ Precizně doladěné pro maximální výkon
Palivový systém:
✨ Vstřikovače Bosch 980cc
✨ Kabeláž Ecotune
✨ Flex Fuel kit Ecotune
✨ Kompletní upgrade palivových vedení od nádrže až po motor
✨ Nízkotlaké palivové čerpadlo Ecotune MQB
✨ Vysokotlaké čerpadlo Ecotune MQB
✨ Upgrade řídicí jednotky LPFP s kabeláží
Pohon:
✨ TVS Stage 4 závodní spojka
Podvozek a ovladatelnost:
✨ Podvozkové tlumiče Bilstein EVO T1
✨ Hliníková ramena SuperPro
✨ Zadní stabilizátor SuperPro
✨ Silentbloky Powerflex na zadních příčných ramenech
✨ Powerflex úchyt motoru (“dogbone”)
Komponenty podvozku:
✨ Hliníkový pomocný rám z Audi S3
✨ 034 Street Mount úchyty motoru a převodovky
Brzdový systém:
Přední brzdy:
✨ Třmeny VBT z Aston Martinu (4-pístkové)
✨ Přední kotouče AP 362mm, dvoudílné
✨ Přední pancéřové hadičky HEL
Zadní brzdy:
✨ Zadní kotouče VBT 356mm
✨ Zadní pancéřové hadičky HEL
Brzdové destičky:
✨ Mintex MRM1801 – komplet vpředu i vzadu
Kola a pneumatiky:
✨ 18” disky s pneumatikami Michelin PS5 pro běžné ježdění
✨ DR2 slicky na okruh
Nemůžeme se dočkat, co bude dál!
Už plánujeme další dobrodružství – třeba se podíváme do 9 sekund? Sledujte nás a díky, že jste součástí téhle neuvěřitelné cesty! 🏎️💨